• Dolar
    0.000
  • Euro
    0.000
  • Ç.Altın
    0.000
  • Altın
    0.000

°

Başkanın Oturmadığı 1000 Metrekarelik Makam, Sosyal Tesise Dönüştü

Kırıkkale’de dikkat çeken bir dönüşüm yaşandı.


Bir önceki dönem belediye başkanı Mehmet Saygılı döneminde, Makine ve Kimya Endüstrisi'nden devralınan yaklaşık 1000 metrekarelik alanın makam odası olarak düzenlendiği belirtilen tesis, yeni dönemde halkın kullanımına açıldı.CHP’den Kırıkkale Belediye Başkanı seçilen Ahmet Önal, seçim sürecinde verdiği sözlerden birini daha yerine getirerek söz konusu alanı makam olarak kullanmak yerine sosyal tesis olarak hizmete sundu. Lokanta ve kafeterya konseptiyle yeniden düzenlenen tesis, vatandaşların kullanımına açılarak kent yaşamına kazandırıldı.

Göreve başladığı ilk günden itibaren "Bu makamda oturmayacağım" açıklamasıyla dikkat çeken Başkan Önal, geniş ve gösterişli makam anlayışına karşı olduklarını belirterek, belediye hizmetlerinde halkın önceliğinin esas alınacağını vurguladı.

Başkan Önal, açılış öncesinde yaptığı değerlendirmede belediye yönetiminde makamların değil hizmetin önemli olduğunu ifade ederek, "Biz halkın gönlündeki makam odalarına talibiz. Bu odalar gelip geçicidir. Sultan Süleyman'a bile kalmayan makamlar bize mi kalacak? Önemli olan vatandaşa hizmet etmektir" dedi.

Öte yandan Önal, Millet Bahçesi içerisinde bulunan ve makam odası olarak kullanıldığı belirtilen diğer alanın da önümüzdeki süreçte sosyal ve kültürel amaçlı bir tesise dönüştürüleceğini açıkladı.

Kamu kaynaklarının doğrudan vatandaşın hizmetine sunulmasının önemine dikkat çeken belediye yönetimi, bundan sonraki süreçte de benzer sosyal projeleri hayata geçirmeyi hedeflediklerini belirtti. Kırıkkale’de makamdan sosyal tesise dönüşen 1000 metrekarelik alanın özellikle ailelerin, gençlerin ve emeklilerin vakit geçirebileceği önemli bir yaşam merkezi olması bekleniyor.

Açılış Pazartesi Günü Yapılacak

Vatandaşların merakla beklediği sosyal tesisin resmi açılışının pazartesi günü gerçekleştirileceği öğrenildi. Açılışa çok sayıda vatandaşın, sivil toplum kuruluşu temsilcisinin ve davetlinin katılması bekleniyor.

Açılış Sonrası Bir Müjde Daha

Başkan Ahmet Önal, sosyal tesisin hizmete açılmasının ardından Kırıkkale için yeni bir projeyi daha duyurdu. Kentte uzun süredir ihtiyaç olarak görülen bir konuk evi yapılması için çalışmaların başladığını açıklayan Önal, proje kapsamında uygun yer arayışının sürdüğünü belirtti.

Şehir dışından gelen misafirlerin, hasta yakınlarının ve çeşitli nedenlerle konaklama ihtiyacı duyan vatandaşların faydalanabileceği konuk evinin, gerekli planlama ve yatırım süreçlerinin tamamlanmasının ardından 2027 yılında hizmete açılmasının hedeflendiği ifade edildi.

Belediye yönetimi, sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda hayata geçirilecek konuk evi projesinin de Kırıkkale'nin önemli ihtiyaçlarından birine cevap vereceğini ve kentteki sosyal hizmet altyapısını güçlendireceğini belirtti.

 

İlginizi Çekebilir

Kırıkkale Belediyesi'nde idari kadro yapılanması devam ediyor

İlginizi Çekebilir

Sağlık Bakanı Kırıkkale'ye geliyor!

İlginizi Çekebilir

Kırıkkale’nin Karşıyaka Mahallesinde huzur operasyonu

Haber Yorumları

Yorum Yaz

23476

Yolcu otobüsünün çarptığı otomobil, metrelerce sürüklendi: 1 yaralı
Kırıkkale’de iki katlı metruk bina çöktü
Telefon direğine çarpan otomobil evin bahçesine uçtu: 1 yaralı
SIRADAKİ HABERLER

Hakkımızda

bayrakgazetesi.com.tr 'de ülke'ye dair önemli haberleri, Son dakika haberlerini ve ülke ile ilgili gelişmeleri, hava durumu ve namaz vakitlerini bulabilirsiniz.

Uygulamamız

Üyeliklerimiz

İha üyesidir

İletişim

#

#

#

#